Roligheter tillräckligt roligt för att roa sjuka mig

Hej på er, valde att stanna hemma idag också. Eftersom jag bara har skolan till 10.40 kände jag att jag ändå inte har så mycket att göra i skolan, mår fortfarande inte alls bra. Har svårt att sova så jag har snart varit vaken i två timmar. Tjoho- Precis vad man egentligen vill när man kan sova. Aja, har därför slö surfat runt på på facebook.

Hittade även videon nedan, nån vänlig själ skickade den till mig nu när jag är sjuk (en annonym kommentar faktiskt)
Killen är sjukt lik Björn Gustafsson, eller hur? Videon är tillräckligt rolig för att roa stackars mig som är sjukt uttråkad. Ha en bra fredag, vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha den va faktiskt ganska rolig;P Och han var vääldigt lik Björn^^

2009-04-24 @ 12:43:09
URL: http://modofreak.blogg.se/
Postat av: rosanna

haha den dära har jag sett tusen ggr och garvar lite mycket varje gång ;D

2009-04-26 @ 16:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0