F goes

I skrivande stund är klockan 09.16 och nej, jag bloggar inte från skolan, inte från mobilen, ingen skolk no no. Jag är sjuk helt enkelt. Inte sjuk så att jag kräks till höger och vänster eller hostar ihjäl mig eller något liknande. Men jag är inte pigg någonstans, mår illa har ont i magen och halsen känns inte okej den heller. Att åka till skolan som vanligt var inte ett alternativ för mig idag, även fast jag borde. Torsdagar är inte den allra bästa dagen att vara sjuk på. Vi har ungefär alla ämnen och jag gillar som bekant inte att missa något. Har ju dessutom so provet som är idag. Det får bli på måndag. Men jag skulle behövt ta hem lite saker från skolan. Kemi och svenska blandannat. Vi får hoppas att jag kan ta mig till skolan imorgon och ta hem det. skulle vara bra att ha sakerna hemma över helgen. Aja, det får bli som det blir. Solen skiner iaf.

Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0