Ååh, i need your help.

Jag behöver er hjälp. Jag skulle fixa en grej i designen, den där nedräknaren ni vet. Den har stått på minus hur länge som hellst. Jag ändrade min födelsedags nedräknare till min 16 års dag och tog bort det där om skolavslutning. Lätt som en plätt men när jag skulle klicka in på felicialovgrens.blogg.se och se resultatet ser jag att hela menyn)) (till vänster) är BORTA!
Åå, varför? Därför behöver jag er hjälp. Är den borta hos er också? Och isf, kan någon hjälpa mig att få tillbaka menyn?

Kommentarer
Postat av: yasmine

Jag ser inte din meny heller, men det du skulle kunna göra är att gå in på kodmallar, och återställa allt.. Kolla så att det är på front page också :P Sen får du göra om profilbilden stor, och lägga till nya nedräkningar. Och eventuellt fixa om designen tillbaka, med färgerna på texten du har osv. Det är nog din räddning. Annars kan man ju inte liksom kolla igenom dina kategorier och arkiv om man inte klickar in i ett kommentarsfält och där ifrån klickar sig vidare. Vilket är ganska komplicerat. Hoppas det löser sig gumman! :)

2009-08-05 @ 18:35:04
URL: http://yasminej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0