Att en vecka kan kännas så kort

Hej på er, kan ni förstå att det redan är lördag? Det betyder att vi varit här i nästan en vecka. Shit vad tiden går snabbt! Jag är ju van vid att vi är här 2 veckor på somrarna. Men imorgon rullar vi vidare till Båstad, fast vi kommer nog träffas lite ändå. Båstad ligger ju inte så värst långt härifrån.

Hemma i Kramfors kommun verkar det regna (som vanligt) men här har solen varit framme hela dagen. Himlen har varit klarblå med bara några få moln. Ikväll grillar vi Svärdfisk och Marulk det blir nog gott det. :) Sen går vi eventuellt ner till stranden och myser lite.

Om jag inte hinner uppdatera er mer så hörs vi imorgon kväll när jag är i Båstad, ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: . S

för jag orkade inte vänta^

2009-08-01 @ 18:18:45
URL: http://lovelovelovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0