elektroner, neutroner och vaddå?

Så, nu är även dag 2 avklarad och jag hemma. Lite smådryg dag eftersom vi gick till 15.30, men det är den nya vardagen nu. De flesta lektioner var som vanligt. Fast jag hade min första lektion i teknik idag. Jag ska så klart göra mitt bästa och satsar på ett högt betyg men jag måste få säga att det var något av det tråkigaste av alla ämnena. Det kommer bli riktigt drygt tror jag! Idag fick vi rita linjer med ritbräde eller vad det nu kallades och sedan rita ritningar. Jag kan inte fatta ett ett MVG i Teknik är lika mycket värt som ett i Engelska. Engelskan är så mycket viktigare! Jaja, jag får ju ändå räkna bort ett betyg eftersom jag läser 3 språk (svenska, engelska och spanska). Inte för att jag tror att jag kommer få ett jätte dåligt betyg i teknik.

Fick min första läxa idag också! I Kemi. Till imorgon. Vi ska kunna något om neutroner, protoner och elektroner. Lätt som en plätt. (Jag lovar, det är enkare än vad det låter att vara.)

Slänger in en dagens sen också. Sånt brukar uppskattas. Fast ni har varit himla tysta på sista tiden. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0