Fixar-Felicia

Så där. Har snabbt fixat designen nu. Det är inte den designen jag vill ha men av olika anledningar (berättar mer om det sen) får det räcka med den här lösningen. En tillfällig design med andra ord. Och vet ni vad? Jag tycker faktiskt att den blev rätt bra, jag har aldrig haft en svart blogg förut. Det har bara varit röd, rosa, grå och den där blåa nyansen jag hade innan denna. Men bäst av allt, nu kan ni klicka och kolla på äldre inlägg eftersom arkivet kommit tillbaka. Så bra! Vad är en bra blogg utan ett arkiv? INGENTING. Nu ska jag äta lunch, vi hörs senare bloggisar. Berätta gärna vad ni tycker om den nya designen. Hiss eller diss? Tell me!


Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: naw va sött! Men vi får se hur det blir :)

jag kanske ångrar mig :) (vilket jag säkert kommer göra haha)

2009-08-14 @ 12:49:30
URL: http://rusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0