Grattis Sofh :)

Hello everybody, det är 18 augusti idag. Inte alls långt kvar till skolan börjar nu, min nygamla klass 9b börjar på måndag den 24. Det är ju samma klass som hela min högstadietid men detta året är speciellt. Det blir min sista första dag i grundskolan, shit! Ja, jag vet vissa kommer läsa det här (farmor, moster ex.) och tänka oj oj. Det känns som igår Felicia började i ettan. Vet ni vad? Nu börjar jag nian och om ett år kommer jag börja mitt första år på gymnasiet. Galet!

18 augusti innebär också att en nära vän till mig fyller år. Sofhia Stridsman (checka utube) blir 15 idag! Weehey. Grattis grattis :) Vi har alltid gått i samma klass, sen förskoleklass (som 6 åringar). Så med den här bilden önskar jag dig den bästa födelsedagen. (Trots att det regnade nyss!)

It's your b-day, congrats Sofh! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0