Outfit fredag


Okej, det skulle blivit en dagens outfit. Men det spårade ur lite och min mobil fick slut på batteri så jag tänkte att det kunde gå lika bra med youcam (webbkamera). Det spårade ur ännu mer med den och bilderna blev inte alls bra. Grimaser, lite trams och skratt. That's me, friday afternoon. Hursomhellst, jag bjuder på det. Sista fredagen i augusti ju. Sommarens sista fredag (om det nu varit någon riktig sommar). Jag har iaf på mig;

Rosa (den är inte så lila som den ser ut) tröja - H&M
Mörk kort kjol - Vila
Svarta ribbade strumbyxor - Åhlens (?)
Svart/grå/grön/rosa/vit rutig halsduksaktig-sjal grej - H&M Divided (Mandas och mitt Malmö-fynd)
Smycken från Chanel, Thomas Sabo och gåva från morfar (mina ordinarie smycken numera, bär varje dag mao)
Rosa ballerina skor - Friis & Co.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0