(skol)dagens outfit


Skjorta - The Shirt Factory
Linne - H&M
Byxor - H&M
Skärp - J.Lindeberg (JL)
Skor - Bianco
Nagellack - Freshy från Mavala

Det här med dagens outfit tänkte jag bli lite bättre på, nu när skolan börjat. Bra va? Idag har jag som ni ser på mig rätt enkla kläder. Man ska inte vara "för" uppklädd första skoldagen. Jag tycker att jeans eller andra byxor funkar bäst. Färgen på mina byxor kanske oroar er lite, de ser inte ut som bild som de gör i verkligheten. Kan inte riktigt beskriva färgen så bra heller. Typ en slags rosa färg. Lite ovanlig så där som jag tycker blev bra till min svarta skjorta med en rolig detalj bak. Lite rynk i slutet av ryggen som ni ser på en liten bild. Skorna är rätt enkla svarta skinn-ballerinas men med 3 remmar.

Ber om ursäkt för urusel bildkvalité, mobilbilder tvärr. Min Nikon D5000 har jag tyvärr inte fått tillbaka ännu. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0