Fullt upp

Hey everyone, har inte hunnit blogga någonting alls sen igår förmiddag. Dopet var jätte fint (bilder senare) och resan hem gick bra den med. Skolan idag var okej. Har bara 4 lektioner på måndagar men det är ändå lite drygt. Idrott på morgonen känns rätt segt. Aja, jag körde bara 2 kastgrenar idag eftersom jag inte riktigt är helt frisk. Höstförkylning vet ni. Spjut och typ kast med liten boll, det gick riktigt dåligt på båda. Haha, friidrott är verkligen inte min starka sida. Ge mig 3x-(5y+5) eller kvadratroten ur Pi eller nåt annat i den stilen har jag inga problem men friidrott, haha. Det handlar om intresse och motivation. Jag finner ingen direkt motivation att kasta en liten gul boll 30 gånger för att förbättra resultatet. Eller springa några meter och sedan avtrampa på en liten bräda. Haha, meningslöst?!

Jag måste också få berätta om träslöjden idag. Jag svarvade och skadade varken mig, någon annan eller trät. Jag är ju rädd för svarven! Läskigt! Och jag fick en massa spån på mig. Trots den där kappan man har som skydd blev både mina strumpbyxor och skor helt fyllda. Fy! Tacka Karin för hon fotade mig. Bilder från det också senare.
Denna vecka har jag engelska muntlig-läxa, spanska-fraser och so-prov. Jajamensan, vi har ingen mjukstart inte. Nu går vi i nian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0