Hey you

Hey everyone, första uppdateringen från Båstad här. Jag och mami har precis varit på bio, sommaren med Göran. Den var okej, jag är nog för ung för att förstå det extra roliga med den. Men det var inte så mycket som fanns att erbjuda i Ängelholm.. Det ska dessutom tyvärr bli  regn i två dagar, vi åker nog ner tillbaka till Lomma. En vecka är VERKLIGEN  för lite hos familjen Schill. We miss you!

Tidigare idag var jag på fotboll, en F16 match faktiskt. Min kära vän Amanda spelade. Hon var helt klart bäst på planen, mittback som hon är. Min favorit mittback genom tiderna (okej, jag känner inte precis till så många heller). Semifinalen spelades idag och tyvärr avgjordes den på straffar och GIF NIKE (uttalas inte som märket) förlorade. En massa ledsna miner och lite tårar. Men grejen är den att det var en stor turnering för 16 åringar men Mandas lag hade bara 2 st 16 åringar. 93:or alltså. Amanda är 95:a och de hade tillochmed en 97:a, skillnaden mellan en 12 åring och en 16 åring är rätt stor ju.

Vi hörs mer imorgon. Hoppas hoppas det inte regnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0