Surprise.

Long time no see, long time no blogging. Ja, än en gång har jag haft ett litet mini-break från min käraste blogg. Men nej, ni får inga små fina ursäkter om att jag inte haft tid eller liknande. Jag har helt enkelt inte haft lust, eller here's the thing. Min design är kass, menyn syns ju inte! Jag håller på att fixa det men de blir lite komplicerat och det blir liksom inte lika roligt att hålla er uppdaterade med en inte helt fungerande blogg. Men jag jobbar på det!

Inlägget under detta var ett fint litet MMS-inlägg jag skickade till er när vi precis passerade Stockholm. Och ja, det är precis så vackert och fint som jag beskrivit det. Sommarkväll i stockholm är bland det finaste i min värld.  Jo,  just det. Jag hade beräknat lite fel, jag kom inte i säng vid 5-tiden som jag beräknat.  Nej nej. Runt halv 2 somnade jag faktiskt. Kan ni fatta att vi åkte från Båstad vid 14? SÅ bra är det att åka bil. Hemma har det varit riktigt fint sommarväder (faktiskt!). Skönt att det är så nu när det inte är långt kvar till skolan börjar. Aah, imorgon är det precis TVÅ VECKOR kvar. Aja, det är bara att njuta av de sista dagarna. :) Sen börjar jag mitt i sista år på Ytterlännäs, sista år i grundskolan.

Här där jag bor händer det två stora grejer varje år. Det är stadsfesten och en Cruising (typ raggarträff). Igår var det cruising och det är väll inte riktigt ett event som tilltalar mig precis. Gamla bilar, raggare och den där biten är inte riktigt min grej. Men det är min morfars, han har 3 veteran bilar som han kör med och sen en hel del andra "renoveringsobjekt". Han är med i klubben som annordnar det hela och får så klart jobba lite. Så jag var där i max en timme för hans skull, jag vet att han uppskattar att jag kommer. Efter en timme hade jag fått nog av jeansjackor, skinnvästar och människor som älskar varje tillfälle att dricka sprit. Men, en bra grej hände! Jag träffade min vän Yasmine (tacka henne för att jag startade bloggen!) som jag inte träffat på ett år, vi var väldigt nära förut men det är inte lika lätt att hålla det när hon bor 50 mil härifrån. Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta och det var ödet, Y. Vad som än händer, var vi än  bor. No matter what. :)

Mami åkte och handlade samt skjutsade Linus till tennisen och gissa vad jag gjort? Jag har städat! Damsugat, torkat golven osv. Och det hör inte till vanligheterna. Mamma kommer bli glad minsann. Nu ska jag smaska på lite vattenmelon. Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0