Elva gånger Felicia

Min blogg har varit lite dålig på bilder på senaste tiden, sorry! Men här kommer ett litet bildspecial med bara bilder på mig! Eftersom ni inte kan få nog av mig. Hihi :)

En liten Felicia håller Evelina. Sommaren 2004. (Jaja, alla har vi varit 10 år...)

Äter kräftor för första gången hos farmor och farfar Gunnar. 11 år och nej, fråga inte om våra egen gjorda hattar. Det verkade som en bra idé då.. (Förresten har jag inte ätit kräftor sen dess)

På Åreskutan, vinter - 08. I helmatchande skidmundering från Peak och hjälm. Ja, jag använder hjälm när jag åker slalom! Det är den bästa livförsäkringen du kan ha, att åka utan är bara
idiotiskt. Min har mjukt "ludd" i så den är mysigare...

En av de sista dagarna i sjuan, vi byggde drakar eller något i den stilen. Jag och Karin lät våra andra gruppmedlemmar sköta flygandet och vi fotade istället. Det blåste rejält!

Augusti - 08. Med elektriskt hår och Moods of Norway-brillor

Trött och sliten på Krösatåg påväg till farmor Augusti-08. (Hade klivit upp typ 4 på morgonen!)

Konstig bild, från i vintras. Gissar att det är Karin eller Fia som fotat?

Med ljusbrunt hår februari - 08
Mars - 09 i skolan

Hahaha, jaa..man måste bjuda på sig själv helt enkelt. Jag, fast mycket omgjord. Det kan ni tacka Karin för...

Jag, maj - 09 i skolans supersnygga uppehållsrum! Suddigt suddigt.

11 bilder blev det totalt, om jag inte räknat fel. Vissa har ni säkert sett men andra inte.

Kommentarer
Postat av: NATHALIE

Alltså vad orättvisst, du blir verkligen superfin på alla bilder, i alla lägen!

2009-08-21 @ 14:56:47
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0