Saturday night

Vi bestämde oss för en grekisk restaurang i stan, om jag inte minns fel var det Costas. Den är riktigt mysig och med supertrevlig personal. Rekomenderar verkligen den om någon av er är i Umeå. Jag åt svärdfisk med sjukt gott ris. Svärdfisk rekomenderas också. Folk kan säga att de inte gillar fisk men hallå? Det är som att säga att man inte gillar kött om man inte testat oxfilé. Döm inte efter fisk från frysdisken. Svärdfisk är vit fisk men är mer som kött i konsistensen. Jaja, testa innan ni dömer är mitt råd. Som min lilla kusselusse (Evelina) säger. Annars kanske man missar något gott i livet ;)

Dopet blir imorgon klockan 13, det kommer bli fint. Mammis är gudmor eller fadder som det kanske kallas nuförtiden. Min moster är gudmor till mig och mamma är det till mosters båda döttrar. Förresten hade Maja blivit jätte stor, mycket mer stadig. Fast det bara var 2 veckor sedan vi träffades. Tiden går snabbt i den åldern. Verkligen.

Bloggar så klart mer imorgon. Trevlig lördag förresten, glömde säga det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0