Vaknat på fel sida, anyone?

Det är ingen bra dag idag. Inte för bloggning och inte för att vara utomhus (vitgrå himmel). Inte för att läsa. Inte för att kolla på tv. Inte bra för att läsa bloggar. Inte bra för att vara social. Nej, idag har jag bara ont i huvudet och dricker te. Är redan på min andra kopp för dagen. Eller kopp, det är ett stort latte-glas egentligen. Högt och rymmer typ två lite större koppar. Orientalisk kanel från Friggs kände jag för idag. Med honung (nån ekologisk, fairtrade märkt sak). Känner bara för att kolla på film idag. Tänkte kolla Benjamin Buttons otroliga liv, enligt Nath ska den ju vara bra. Det litar jag på och följer hennes råd. Vi hörs senare, fast jag har nog inte vaknat på fel sida trots allt. Det är nog bara förkylningen som spökar.

UPDATE: Nu regnar det också...

Kommentarer
Postat av: rosanna

sv: aw tack sötis!

ne jag vet. finns inte så mkt att göra :(

men nu är det bättre :)

magen är bara lite tom av hunger men ska nog inte proppa i mig massa mat än. :)

<33

2009-08-21 @ 12:49:30
URL: http://rusanna.blogg.se/
Postat av: NATHALIE

Sv; Du gör rätt i att kolla på den, verkligen en superfilm! enligt mig då iaf. Du får berätta lite sen vad du tyckte om den (:

2009-08-21 @ 14:53:36
URL: http://saranathalie.blogg.se/
Postat av: NATHALIE

Sv; Jo, det är verkligen sant :) Och tack.



Ja, jag ska göra det, sen om den passar eller inte får vi helt enkelt se sen :)

2009-08-22 @ 00:59:40
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0