Busy-Felicia

Long time no see, perfekt öppningsfras för den senaste tiden. Men vet ni, jag har haft fullt upp! Kusiner, julklappar, luciatåg och läxor. Bloggen blir sista prioritet då tyvärr. Men nu är jag tillbaka och ni ska få bilder från gårdagen. Luciatåg i Nyland som gick hyffsat trots allt bråk och skit, haha. Det regnade och alla oroade sig för att halka men äsch, vi klarade det. Och Fia var grymmare än grymmas, fick ju gåshud när jag stod bakom henne när hon sjöng "O Helga natt". Gåshus på ryggen tillochmed!



Jag i mitten och Ida som Lucia!





Ohja, man är ju så snygg när man sjunger!

Eftermiddagen har spenderats med laptopen, kul kan tyckas men icke sa nicke. Har förberett mig för en viktig diskussion om mellan krigstiden på torsdag. Istället för prov och sånt vill jag ha bra betyg på. Och på tal om det, har fått tillbaka 3 prov på sista tiden. Första världskriget (SO), Spanska och Kemi. Fick högsta betyg på alla tre, mvg alltså och ja, jag blir lika glad för varje gång. Me gusta mucho, dessutom fick jag veta mitt terminsbetyg för spanskan och det var samma som på provet. Great! Särskilt eftersom det här är från en mer proffesionell bedömning än åttan.

See you bloggläsare, tomorrow!


Kommentarer
Postat av: NATHALIE

Haha, vilka fina bilder! Håller med dig, man är väldigt snygg när man sjunger :D

2009-12-07 @ 19:48:29
URL: http://saranathalie.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Har du film från när fia sjöng? :)

2009-12-08 @ 18:55:52
URL: http://yasminej.blogg.se/
Postat av: Ida

Håller med om att man är sååå snygg när man sjunger! (;

2009-12-10 @ 00:34:52
URL: http://honheterida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0