Jippodag och 9b har bevisat vem

Hej på er, det har varit en rätt slapp skoldag. Först idrott där vi dansade, all american promenade och foxtrott, sen spanska och därefter jippodag. Jag och Sofh hade förväntat oss pris eftersom vi vann badminton-turneringen men tydligen hade de glömt det, hmm. Sen hade vi innebandy där min klass 9b visade vem som är bäst när det gäller. 9a förlorade och likaså 8b, tillsist vann dock 7b i finalen mot min klass men de förlorade mot lärarna. Haha, så duktiga lärare på ytterlännässkolan alltså! KSF hejjade så klart på lärarna, de var ju bäst. Synd bara att inte Malin B Malin W och Stefan spelade, det hade varit riktigt skoj! Vi hejjade mest på Lasse, våran favoritlärare. Bra jobbat teachers!


9b vs. 9a!


Och här blev det suddigt! Sofia lägger straff mot 9a!


Jesper la den avgörande straffen som resulterade i vinst i prestigematchen mot 9a.


Klasslaget samlat


I vit tröja ser ni skolans rektor, han var på hugget! 2 mål fixade han själv och lärarna vann, ha!

Nu ska jag slå in de sista julklapparna sen är allt fixat inför torsdag, imorgon får jag mina betyg och sedan ska jag julstäda. Låter inte så kul men det ska göras eller hur? Vi hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0