Fredag den elfte

Hello fredagsbloggeeeen, ursäkta att jag kanske inte är så superseriös men jag sitter i datasalen och då blir jag verkligen flamsig och tramsig. Det är som ni vet fredag och mindre än två veckor kvar till julafton. Jag sitter här med lusseglitter i håret men trots det inte så värst mycket julfeelings. Vi fick tillochmed gröt till lunch och jag har lussat två gånger bara idag. However. Jag har svenskalektion och snart åker jag hem. Det betyder heeelg! Trevligt trevligt, muchas trevligt. Estupendo. När jag kommer hem lovar jag bilder från lucia-förberedanden. Alla lärarna älskade vårat luciatåg, första gången var tusen gånger sämre än andra och de flesta lärarna såg första omgången. Men jag anatar att de blir lite som föräldrarna, stolta, och tänker "åh, det där är mina elever det".

Okej, vi hörs lite senare helt enkelt. Ha en riktigt riktigt mysig fredag den elfte. I will.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0