Happy new year!

Att det är årets sista dag kan väll ingen missat? Förra nyårsafton firade jag med familjen Schill och ja, i år saknar jag dom jätte mycket. Det är ungefär samma väder (en massa snö och iskyla!) och vi ska äta god mat men Amanda saknas! Min morfar fyller år imorgon och förra året firade vi stort, han fyllde 60 år och givetvis var Schillarna med och firade. Det är bara att kika i arkivet om ni är nyfikna på vad som hände då men i stora drag gjorde vi sånt som min morfar gillar. Typ pimpling och spela kort! Här är en bild från 1 januari- 09


Mitt lag, lag 4 som bestod av mig (i vit mössa) Amanda (med mönstrade täckbyxor) mammas kusin Tobias (med grön jacka och Joakim. Inget lag fick någon fisk dock, haha. Så dåligt av oss, min morfar fick en liten firre men det var riktigt dåligt av en sån storfiskare som han är. Det var riktigt kallt den dagen! Sjukt kallt. Brr! Riktigt så kallt är det inte idag och det är ju tur, bloggar så klart mer senare men tills dess önskar jag er ett riktigt gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: NATHALIE

Gott nytt år (:

2009-12-31 @ 15:47:29
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0