The last days of 2009

Det har varit rätt kaosigt i ett par dagar, därför ingen bloggning, nu ser det ut att ordna upp sig. Dessutom börjar det närma sig ledighet och jullov. Me gusta!
Så här ser de närmsta dagarna ut!


Torsdag  - Sista vanliga skoldagen!
Fredag - "Pysseldag" vet inte ännu vad jag ska göra men jag antar att det blir julbak, pyssler eller pepparkakor. Och beroende på hur saker ser ut kanske jag ska handla de sista julklapparna!
Lördag-Söndag - Julkappshandel och slappning, behöver lite vila!
Måndag - Vanliga lektioner till 11, jippo med innebandy turnering och diverse prisutdelningar
Tisdag - Sista skoldagen! Teknik 1 timme och sedan betygsutdelning och nån lek med klassisarna. Slutar 10 om jag inte minns fel!
Onsdag - Sista rycket med julpytning, julklappsinslagning osv. Moster + familj kommer!
Torsdag - Julafton!
Fredag - Traditionsenlig dagen-efter middag hos the Lundin family, nåt som vi alla ser fram emot! :)

Här ser ni vad jag kommer ha för mig! Kommer kanske inte ha så mycket blogg-tid men jag ska njuta. Förresten! Vilken dag börjar ert jullov, känns helt puckat att vi går ändå till Tisdag. Men jag antar att det var för att vi fick två dagar längre sommarlov än alla andra. Fast jag hade hellre slutat på fredag och haft två dagar kortare sommarlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0