Tjena mittbena, typ.

Nu har jag lyssnat på julmusik i 50 minuter men fortfarande inte så värst mycket julkänslor. What's wrong? Min lillebror har lucia ikväll på  ishallen i nyland. De har faktiskt rätt cool lucia, skridskotomtar t.ex. Inte många skolor som har sånt och jag ska dit och kolla. Eftersom han började ta fram tomtedräkt och luvor testade jag en också men icke sa nicke. Inga julkänslor här inte :(







3 x F.
Hade min nya pälsväst idag. Den är varm, trendig och snygg vad mer begär man? Fick lite blandade reaktioner från klassisarna. Typ "är det äkta djur?" och sånt. Och nej, det är så mycket fejk det kan bli. Jag tror att vi kom fram till att det var varg, haha. Eller ja, fake-varg. Min bena är lite annorlunda idag. Pyttelite mer mot mitten än min snedbena som jag vanligtvis har. Tänk att så många märkte det. Dock syns det inte så väl på bilden i mitten. Jag tycker själv att jag passar rätt bra i det, många andra också. Det är nog ingen keeper som kommer återkomma varje dag men det är kul med variation (*host* jag som är en vane-människa!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0