Where's Sofh?

Jag har fått en fråga om varför filmen då Fia sjunger är borttagen. Det ska jag absolut svara på. Jag tycker personligen att Fia är duktig i alla lägen men själv är hon lite mer kritisk. Vi båda tyckte att ljudet inte var det bästa då det låter som om det sprängs när de höga tonerna kommer, det beror på att min mamma som filmade står för nära högtalarna och man samtidigt hör Fia utan högtalare så det blir s.k rundgång. Därför ville hon att jag skulle ta bort videon. Det är hon som bestämmer i den frågan eftersom man inte får publicera material på nätet på människor om de inte vill det själv. Jag tog bort den men hänvisar er att kolla på hennes andra klipp. Sök på "Sofhia Stridsman singing".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0