Charterhjältar


Idag är det den 16/2, och om ni har ett bra minne kanske ni kommer ihåg Charterhjältar som jag berättade lite om för ett tag sedan? Jag kan ta det lite snabbt en gång till, när jag (plus familj) för några veckor sedan var på Gran Canaria i Arguineguin spelades det in ett tv-program samtidigt som vi var där. "Charterhjärtar", min mamma och moster blev intervjuade och kommer vara med i programmet. Det har premiär ikväll 20.00 på kanal5, det måste jag se! Tror dock inte att det just är i detta program som min kära mor och moster medverkar, men ändå..man vet ju aldrig.

Bloggar så klart om det efter programmet. Kan också meddela att det inte blir någon hissar/dissar idag, kommer inte på tillräckligt många saker för att göra en lista. Förhoppningsvis kommer jag på något till imorgon, eller så kanske ni kan vara duktiga och inspirera mig? Do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0