Dagens outfit, tada!


Kolla här! Detta är ni inte speciellt borskämda med. Grattis, jag kan inte lova att det blir en varje dag men jag ska försöka att ha det lite oftare iaf. Någon gång ibland ni vet. Idag har jag iaf på mig det där. Mina leggings ser inte riktigt ut så där i verkligheten. Då är de bara glansiga. Dom gillar jag skarpt. Mycket roligare än vanliga svarta.
Jag ber om ursäkt för mina naglar med avskavt nagellack. Sådant försöker jag undvika, men de blev så efter klorbadet. Sorry. Dessutom tycker jag själv att jag matchat riktigt bra idag. Den stora väskan använder jag när jag ska ha lite mer saker till skolan, måndagar och fredagar tillexempel då jag har idrott. Idag användes den till badkläder, de är dock i en separat påse som självklart är upppackad nu. Den lilla kuvert väskan har jag nödvändigheter som mobiltelefon, pengar, nycklar, tuggummi och solglasögon. Perfekt! De matchar ju även med mina glansiga leggings. Niice.

Så här ser jag alltså ut idag, förhoppningsvis kommer jag kunna skriva mer om mode, kläder och annat kul. Jag älskar ju sådant, vem gör inte det? Jag har intresse för mode och älskar att bläddra i modetidningar. Super kul! Så om ni uppskattar mer inslag av det är jag tacksam om ni låter mig veta det. Nu ska jag däremot göra något jag inte gillar, packa!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0