Det är nästan helg nu

Ni vet ju hur jag brukar tjata om hur dryga torsdagarna är? Men vet ni vad, denna torsdag har inte alls varit dryg och jobbig. Det har varit riktigt kul och dagen har gått snabbt. Det känns verkligen härligt eftersom det imorgon är fredag och det innebär kort dag. Imorgon har jag endast spanska prov och idrott där vi ska ha racket (med andra ord, badminton badminton badminton!). Efter det ska jag åka upp till Umeå och världens bästa moster. Trots att vi alldeles nyss träffades ska det bli lika skoj, jag saknar henne redan!

Jag håller på att skriva på en grej, en ny punkt här i min blogg. Jag antar att den kommer att väcka lite känslor. Alldeles strax, gott folk. Eller imorgon!

Jo, förresten. Jag gjorde inte mitt handbollsregelförhör idag, Lasse hade inte med sig förhöret till lektionen jag skulle göra det på. Typiskt! Jag som var så förberedd, jag ska göra det imorgon istället. På idrotten. Så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0