Det här är min grej.

Det känns som om jag har varit borta från er hur länge som hellst, jag har bara varit borta lördag-söndag. För visst bloggade jag i fredags? Det gjorde jag säkert. Bloggningen är väldigt kul, jag älskar det. Men man blir nästan lite beroende, ibland kommer jag på mig själv att tänka på olika saker jag kan blogga om. Nya storslagna idéer och annat kul. Ni andra bloggare känner antagligen igen det, men tro inte att jag tänker sluta. Så långt ska jag inte gå. Jag älskar att blogga! Man får vara så kreativ också får man skriva. Även om jag har mina blogg-dalar tror jag att jag blivit en bättre skrivare av min blogg. Jag skriver antagligen lite bättre svenska och tillochmed engelska tack vare bloggen. Båda mina Malin-lärare (i Svenska respektive Engelska) borde veta hur mycket träning detta ger. Alla borde prova på att blogga, eller ja..inte alla. Alla passar inte att blogga. Det är som om någon skridsko åkare skulle säga till mig att alla borde prova på att åka skridskor flera gånger om dagen - konditionen förbättras ju såå himla mycket. Jag skulle inte bry mig, skridskor är liksom inte min grej. Bloggning däremot, och att skriva och vara kreativ, det är min grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0