Facebook!

Hej på er, dagens uppdateringar har varit minimal. Ingen alls alltså, fram till nu. Imorgon har jag sovmorgon, det är skönt! Skolan har varit okej. Vi längtar alla till sportlovet. Och det har blivit lite respons på sista tiden, för även om jag älskar att blogga blir det så mycket roligare med lite kommentarer. Lite respons. Gillar ni allt eller har ni några åsikter. Heey, kom igen nu. Jag vet att ni finns där ute.

Och för att byta ämne tolalt kan jag blogga lite om facebook. Ingen världsnyhet direkt, ni vet nog alla vad det är redan. Jag är ju faktiskt vän med många av mina läsare. Och det är ju kul. Jag är medlem i stöd-gruppen "Det ska heta Råsunda inte Swedbank Arena" kanske en aning nördigt. Men hallå?! Jag har varit medlem i AIK i hela mitt liv och det känns ju hemskt att de ska byta namn. Jag fick ett mail från gruppen att vi ska försöka sprida budskapet och stoppa namnbytet. Vad tycker ni om detta? Jag hoppas verkligen att 2009 blir året då gnaget tar sm-guld och sopar banan med alla andra lag. Ni vet att vi aik-suportrar är av hög klass och allsvenskans bästa och mest trogna. Det är ingen tvivel. No doubt.

Ha en fortsatt bra kväll, jag ska skriva klart en no-uppgift. Elförbrukning 17-22.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0