Friday

Solen skiner gott folk, jag har nästan lite vårkänslor. Trots att det är fredag den 13:de idag.

Idag hade jag bara en lektion, spanskan var inställd. Är någon förvånad? Nejnej. Det är verkligen vanligt att C är sjuk. Man blir mer förvånad över att ha lektion överhuvud taget. Skumt. På idrotten idag hade vi bad. Intervall simning och bentagsövningar. Mina ögon är fortfarande röda av allt klor!

Jag har faktiskt glömt att berätta en sak. Jag ska åka till Hudiksvall om några timmar. Det är ingen liten mini semester weekend vi har planerat in. Nej, min bror har en tennistävling i helgen och jag är ju en såå himla snäll storasyster som följer med som stöd. Jag har självutnämnt mig som Linus psyk-tränare. Linus mentala tränare. Ska jag berätta om min träningsmetod? Jag säger elaka saker som ex; "Du är världens sämsta tennisspelare" och han ska öva på att hålla humöret uppe och inte ta någon skit. Metoden har jag själv kommit på, den är rätt brutal men jag gillar den lite ändå. Min laptop hänger iaf med på resan. Jag ska försöka blogga så mycket jag kan, det är u-n-d-e-r-b-a-r-t att ha mobilt bredband. Det rekomenderar jag verkligen. Fungerar super smidigt.

Njut av solen, man vet aldrig hur länge den stannar. Och försök att inte hamna i trubbel nu när det är otursdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0