Ibland är det inte bra att ha en stor skärm. Inte bra alls.

Jag har problem. Inte ett jätte stort som kan jämföras med ett problem som att få fred på jorden men ändå ett problem, och jag har ingen lösning. Jag behöver en laptopväska till min nya dator. Det finns väldigt många snygga på nätet...så det borde inte vara något problem. Meeeen (Tony Irving kunde inte sagt det bättre själv) det finns så litet utbud till 17"-are. Och de som faktiskt finns är inte snygga för 5-öre. Inte de jag har sett iaf. Det känns som om jag finkammat hela World Wide Webb. Tragiskt. Otroligt tragiskt.

Kan inte ni läsare hjälpa mig lite? Har ni några tips till mig, eller någon annan lösning på mitt problem. Please...

Kommentarer
Postat av: elin

Ja, det kan ju fungera men eleven har ju varit på andra skolor osv så det är nog inte första gången någonting har hänt, och vet man då att det inte fungerar med att personen byter skola, bor hos en fosterfamilj osv. så spelar det ju egentligen ingen roll vad man gör. Men idag fick vi dessutom veta att Nina inte blev hotad över huvud taget, och ingen lärare har blivit hotad och Nina visste själv inte varför hon reagerat som hon gjorde. Men sedan så vet vi ju inte hur allt var exakt.

2009-02-06 @ 13:52:57
URL: http://elinomhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0