"jag vet en hel del girlies där ute som blir oerhört glada"

Detta är mitt hundrade inlägg och jag hade tänkt fira det lite större. Har den där nya punkten på gång också, men jag är bara tvungen att berätta en sak! Är ni beredda?

Forever21 letar butikslokaler i SVERIGE!!
Det är visserligen ett rykte men om det ryktet är sant vet jag en hel del girlies där ute som blir oerhört glada, mig själv inräknad. Om jag skriver att vi alla håller tummarna ljuger jag inte, eller hur?

Jag vet kära läsare att jag har en blandad åldersgrupp av läsare, så ni som inte har en enda aning om vad forever21 är..till er säger jag bara; Det är en amerikansk (?) klädkedja som för inte allt för länge sedan började leverera sina kläder till Sverige men då får man betala en himla massa tullavgift. Jag är ganska säker på att en himla massa tjejer i min ålder har varit inne på hemsidan och kikat. Hittat en hel del snygga kläder och funderat på att beställa. Jag också!


Kommentarer
Postat av: SOFiA

Åh vad kul! :D

2009-02-06 @ 16:05:59
URL: http://sofiaalundgren.blogg.se/
Postat av: Jossan

Fin blogg du har!

2009-02-07 @ 17:35:25
URL: http://rawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0