Kan det varit ett personligt köldrekord?

-27,5 grader. Imorse var det precis minus tjugosju komma fem grader celsius. Kan ni förstå? Jag tror att det är någon form av köld rekord. Eller åtminstone top tre. Sjukt kallt!!

Trots min sovmorgon denna morgon är jag väldigt trött. Jag var kanske vaken liite för länge igårkväll, det är mammas fel. Jag klarar mig. Vet ni vad som är den härligaste känslan på hela veckan? När onsdagens skola är slut. Då är det nästan helg, endast långalång torsdagen och sedan fredagen..ja. Ni vet ju va som gäller då.

Ikväll ska jag plugga till engelska provet imorgon, jag tror att jag kan det mesta. Det känns faktiskt inte allt för komplicerat. Minst VG+. Jag meddelar imorgon hur det gått.

Jag är faktiskt en aning besviken på era obefintliga kommentarer. Kom igen, något tycker ni väll?

Kommentarer
Postat av: NATHALIE

Sv; Tack Fellan! <3 Oh jag håller med dig om vad du har skrivit om temperaturen, det är ju skandal!

2009-02-11 @ 21:38:07
URL: http://saranathalie.blogg.se/
Postat av: NATHALIE

Sv; Jah ellerhur! Jag absolut älskar dom! Kommer inte ihåg vad hemsidan hette, men jag ska kolla upp det! :D <3

2009-02-11 @ 21:43:31
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0