Sportlovets första dag

Goddag allihopa. Hur mår ni?

Jag njuter här hemma av att ha sportlov. Så himla härligt, så efterlängtat, så bra. Visst, jag har sjuk och hemma från skolan några dagar där och några dagar där. Jag var ledig nästan två veckor. Ni kanske tycker att jag inte borde känt av skolan alls. Visst, jag har inte varit i skolan 100% den här terminen. Men det är inget jag vunnit något på, allt jag missat i skolan har jag tagit igen. Tro mig, jag har slitit som ett djur med allt sådant. Jag förtjänar verkligett sportlov nu. Vi har inga planer alls den här veckan. Jag ska njuta som bara den av det här lovet. Få nya krafter inför kommande prov och sånt.

Kommer med roligare uppdateringar senare gott folk. Antagligen imorgon eller någon annan dag. Nu är det första sportlovsdagen och jag ska inte göra något alls. Njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0