Studiedag, solen skiner och jag mår bra.

Det är studiedag idag, jag har inget som jag tänker studer alltså är jag ledig idag. Trots det har jag inte alls sovit bort hela dagen som man lätt kan göra. Vaknade klockan 8 och sedan dess har jag tagit det lugnt och försökt att inte bli förkyld. Min bror har tyvärr fått världens förkylning och jag som konstant blir smittad av det har c-vitamin boostat mig själv och hållit mig på avstånd. Varken orkar heller har tid att bli förkyld, igen.

Jag har även försökt fila lite på en ny hissar/dissar lista. Det är svårt ska ni veta. Svårast är hissar faktiskt. Har ni tur kommer det under dagen.  Kanske även en liten guide över vårmodet som kommer. Ni får se.

Känner mig lite sugen på att baka något också, den känslan är inte så vanlig nuförtiden. Måste nog passa på. Bloggar mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0