Tennis-snack

Gårdagen blev inte alls som planerad, jag hade tänkt att se Linus första match och sedan åka tillbaka till hotellet för att blogga och se Melodifestivalen. Så blev det inte! Tävlingsledningen har varit så himla dåliga på att planera, det var förseningar i schemat så Linus match som skulle börjat 18.00 började inte förrän 19.30. Visst, sånt kan man ta. Men när det bara finns två banor att spela på och när min bror spelar match på den ena och den andra står tom eftersom han ska spela på den också - samtidigt. Är något fel planerat. Det var himla tur att Linus vann första matchen mot en riktig nybörjare, matchen varade i endast 25 minuter och det var i princip bara som en uppvärmning. Han spelade ju nästa match på en gång efter! Jag såg inte melodifestivalen och jag har inga åsikter om den igår. känner mig mest slut efter att ha suttit på en tennishall från 14-21. Fattar inte varför jag inte tog med min laptop eller någon bok. Någonting så jag kunde sysselsatt mig lite. Jag hade tråååkigt!

Storleken på Hudiksvall är helt okej, det finns de flesta av butikskedjorna. Dessvärre fick jag känslan av att alla butiker mest reade ut nyårskläder. Det fanns jätte fina kläder, men det hade passat på nyårsafton. Trist. Jag längtar verkligen efter våren!

Just nu sitter jag på hotellet och bloggar och ska kolla mina mail osv. Mamma och Linus kollar på tennis, vi ska åka hem senare. Skönt! Linus kom tvåa i sin pool alltså har han spelat klart för den här helgen. Annars hade semifinalen varit klockan 17 och finalen 20. Tror inte att jag hade klarat det faktiskt.

Tur att det är studiedag imorgon, ingen skola med andra ord. Jag ska vila hela dagen. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: SOFiA

Jag tyckte ingen i melodifestivalen var så speciellt bra igår, hoppas det blir bättre nästa vecka. Hoppas allt är bra i Hudiksvall, Kram! :)

2009-02-15 @ 14:09:21
URL: http://sofiaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0