Världsbäst

Jag har antagligen världens bästa moster, eller vaddå..antagligen? Jag har världens bästa moster. Utan tvekan. No doubt. Läs bara det här;
"Hej!
Jag får lära mig så mycket av din blogg. Vad girlie21 är, hur du upplevt händelser som till och med jag varit med på. Du är ju en så bra tjej. Du är helt enkelt TOPPEN, underbar, cool, snäll, vacker och begåvad....nej nu ska jag sluta rabbla...jag har sån tur att just jag är din moster. Snygg look på din blogg det blivit förresten. Love you från moster"

Tack, tack tack. Sånt här är ju fantastiskt. En personlig boost, tack. Sånt här behöver man alltid. Sånt här har man sina nära och kära till. Jag älskar dig också.

(Girlie21 är egentligen Forever21, du missade något där)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0