Utlovad update

Som utlovat kommer här en liten update från Hudiksvall. Det funkar jätte bra med mitt mobila bredband här också, det var tyvärr för mycket störningar i bilen. Det gick inte alls bra att ansluta till internet då. Synd.

Vi ligger och kollar på Let's dance här på hotellet, imorgon blir det nog en liten tur här i Hudiksvall. Får se om det finns något shoppingutbud som duger. Linus spelar inte sin första match förrän 18.00, det blir nog rätt jobbigt för honom. Andra matchen är 20.00. Två sena matcher är inte precis idealiskt. Men men, hoppas att går bra ändå.

Vi hörs imorgon, andra deltävlingen av Melodifestivalen. Trots min total dissning häromdagen ska jag givetvis se imorgon, måste ju se hur tävlingen utvecklats. Och så klart berätta om mina åsikter. De är viktiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0