Vanilj+choklad


Äkta vanilj yoghurt Choklad från Skånemejerier
Jag gillar att testa nya saker. Nya produkter med lockande smaker. Den här smaken låter väll otroligt god? Det tyckte jag när jag var i affären och såg den. Nu när jag testat kan jag säga att den inte var lika god som jag trodde. Jag trodde det skulle vara något att jämföra med frusen mango eller Stimorol Intense Mint (två saker jag älskar!).
Är man sugen på choklad kan man lika gärna köpa något från Marabou. Eller Lindt om man gillar mörkare choklad. Marabou är bäst på mjölkchoklad. Hur smakar yoghurten då? Har ni smakat stracciatella glass någongång? Det är vanilj glass med chokladkross. Det smakar ungefär som det. Fast i yoghurt form så klart. Nu låter det som om den här yoghurten inte alls är god. Så klart är den det! Inte lika god som jag förväntat mig bara. Men det är ingen frukost/mellanmåls-yoghurt. Det här är mer än snacksyoghurt. Förstår ni? Typ när man kollar på tv och blir sugen på något gott. Då kan man äta den här, istället för glass ex.

Betyg: ♥♥♥♥ av ♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Stephanie Ampel

hhih :D

2009-02-27 @ 19:05:34
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0