We're going to Europe?

Hola amigos, eller något sådant.
Jag kan meddela att jag fick MVG på spanskaprovet som jag gjorde för ganska länge sedan. C gav oss dom idag. 45/46 och då var ända felet jag gjort att jag skrivit hacer istället för att böja det till haciendo. Fick ett poäng för den meningen och full pott var 2 poäng. Jag är väldigt nöjd med det :)

Ska försöka mig på ett videoblogg inlägg också. Det känns lite...jag vet inte. Vi får se, eller jag menar ni får se.

Vet ni vad? Min NO-lärare Stefan har anmält oss till något EU-projekt. Han berättade det idag, vi vet heller inte så mycket ännu men får reda på mer nästa vecka. Jag berättar också mer för er då, det kan säkert bli kul. Eller åtminstone roligare än att bara arbeta i läroböckerna som är så himla trista. Han berättade även om några studiebesök och kanske någon eventuell resa som någon elev ska få följa med på. 

Såg någon Charterhjältar igår då? Mami och min moster var inte med, det kommer nog i framtida avsnitt. Jag kan nog inte säga så mycket om det egentligen, för om jag ska se det ur ett mer granskande perspektiv var det nog inte speciellt bra tv. Kamera-teamet var kanske inte de duktigaste. Men jag vet inte, det funkade att se på.

Nu blir det videoblogg inlägg som gäller. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0