090131


Hej på er, dålig uppdatering idag eller hur?
Men jag har haft fullt upp, och som kompensation får ni en halv bild på mig. Just det , en halv. Det har inte varit såå synd om er - därför endast en halv bild.

Vad har jag haft för mig då? Jag har varit väldigt duktig och hjälpt min mamma på hennes jobb. Vi har gjort lite inventering och grejer. Det tog faktiskt sin tid - trots att hennes salong inte är jätte stor. Jag har även rensat lite på salongen. Tidningar och sånna där färgspray burkar som man ville ha slingor av när man var mindre. Blev faktiskt lite snurrig av att testa alla sprayer, men var inte oroliga. Mitt hår är och förblir blont, jag testade färgerna i shamponeringen. Bilden ser lite konstig ut dock.  Man  blir ju lite snurrig av att bara titta på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0