Egentligen bara en ursäkt

Det här är egentligen ett otroligt onödigt inlägg, men bara för att jag har pyttelite dåligt samvete för att jag är världens sämsta bloggerska just nu (men jag tänker på er...), har ingen tid att blogga helt enkelt.

Förstår knappt själv var tiden tar vägen faktiskt. Dagarna bara försvinner och jag hinner inte göra något alls.

Familjen Schill åkte tillbaka hem till Lomma, Skåne igår. Vi saknar dem redan. Jag berättar mer om allt vi hittat på och om morfars 60-års fest om någon skulle vara intresserad. Men det blir som med så många andra saker, sen.

Jag vet inte hur ni har det men på Sandslån är det sjukt kallt. typ minus tjugofem har vi haft i princip varje dag den senaste veckan. Kaaaaallt! Imorgon ska vi ut i mellandagsrean och se om vi fyndar något, lite shopping är alltid skoj. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Ulrica Bylund

Hej Snygging!

Du är för duktig att skriva du. Jag fattar inte hur du har tid eller ork trots att du själv tycker att det verkar vara för lite!? Jag får lite dåligt samvete när det var jag som smittade ner dig....Oops. Du var så duktig med lekarna på nyår. Du är ju bara för bäst. Love you.../moster

2009-01-04 @ 22:55:02
Postat av: Nathalie

Sv; Åh vad härligt! alltså en bra start på det nya året! :D

2009-01-06 @ 02:44:17
URL: http://saranathalie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sv; Tackdetsamma :)

2009-01-06 @ 02:45:08
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0