Hola, me llamo Felicia.

Det verkar som om blogg.se är överbelastat, igen... funderar på att byta till devote.se men det känns inte riktigt som jag. Eller jag vet inte. Hmm..

Tisdagar är som vanligt sega, och dessutom var det ingen höjdar mat - Kålsoppa eller Viltfärsgryta och ris. Konstig mat. Men en positiv sak som inte brukar vara positiv är dagens spanska lektion. Våran lärare är lite..ja, vad säger man? Loco? Ja, något är hon. Och lektionerna brukar vara lite si och så. Men idag ska ni veta. Jag (och med all säkerhet några fler) kan säga att den lektionen vi hade idag var en av de bästa någonsin det är sant. Det var tydligt och klart och vi fick använda tidigare kunskaper - har nästan inga ord. Annars brukar våra lektioner skifta mellan att hon pratar spanska snabbt och med ord vi inte förstår eller så blir hon sur..typ. Och hon informerade oss om att vi kommer använda oss av First Class, skolans intern mail. Har inte det installerat här hemma men man borde kunna logga in via webben, right?

Jag återkommer med mer info om ett litet tag, hoppas att blogg.se inte krånglar mera nu.

Kommentarer
Postat av: nathalie

Sv; Åh tack så jättemkt! Är faktiskt ganska nöjd med den just nu :)



Puss <3

2009-01-13 @ 20:09:29
URL: http://duesoetast.blogg.se/
Postat av: nathalie

Sv; Ja det är verkligen roligt, men ja väldigt svår. Men jag har ju ett tag på mig att bestämma satt än är det ju lugnt! :)

2009-01-13 @ 20:17:56
URL: http://duesoetast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0