Ni kommer att förstå.

Jag berättar inte allt för er bloggisar, det förstår ni säkert. Jag har väntat och väntat på dagen då jag skulle tvingas att berätta om en sak, det går inte att dölja varför jag kommer att ha bloggpause i fleraflera dagar. Men bli inte oroliga nu, kära läsare. Inget farligt kommer hända mig.

Nästa vecka, närmare bestämt tisdag kväll, ska jag iväg på en "liten utflykt". Tyvärr, tyvärr kan jag inte avslöja något alls. Det finns vissa risker att överaskningar avslöjas beroende på vem som läser. Jag kommer iaf hem torsdagmorgon veckan därefter. Och då ska ni få veta. Det lovar jag.

Och eftersom jag missar skolan mer än en vecka har jag i helgen lite att göra. Lite skolarbete att göra. Jag tycker att det är bättre att ta igen före. Att göra allt som jag missar redan innan jag missar det. Hänger ni med? Annars har jag massvis att tänka på när jag är på den här trevliga utflykten. Enligt mig är det  bättre att få allt bortgjort och inte tänka ett dugg på något som ens liknar skola. Att jag då måste offra x antal timmar av helgen får jag stå ut med.

Men jag måste erkänna att lusten att gräva ner mig i "Nordens övriga industrier" inte känns speciellt lockande. Då föredrar jag matematik. Ibland är faktiskt matematik så härligt, det låter antagligen konstigt i era öron  - eller ser konstigt ut i era ögon, men för mig kan det ibland vara lugnande att bara räkna. Tillochmed hemskheter som 2x(9y+3)-6.

Ha en härlig lördag, njut!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv; Jag håller totalt med dig, visst är det kul! och jag älskar lagerhaus! en favorit! <3 :D

2009-01-18 @ 00:29:14
URL: http://saranathalie.blogg.se/
Postat av: nathalie

Åh jag är såå nyfken på vad du ska göra nu, kan inte hålla mig tills jag får veta! :D



Pussn <3

2009-01-19 @ 18:49:41
URL: http://duesoetast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0