No time.

Hej på er bloggisar,
detta blir mitt sista inlägg på väldigt länge. Jag återkommer nästa torsdag, förhoppningsvis.. jag ska iväg på den här "utflykten" och tyvärr måste vi åka nattbuss då det inte fanns några tåg som passade med de andra tiderna. Sånt får man ta helt enkelt. Men då när jag gör min comeback ska ni få se lite bilder och jag ska förståss få höra allt!

Skolan idag gick bra, och matte provet gick strålande. Tror jag! Fast en uppgift var så himla konstig, det kändes som om den var där bara för att ingen ska få full pott. Men jag pratade med min lärare direkt efter, hoppas att jag iaf får en poäng för den uppgiften. Och vet ni vad? jag vann en s.k fikabiljett av 8b's ena favoritlärare Stefan. Fikabiljetter utnyttjar man i skolkafeterian. Det var mina utmärkta matematik kunskaper som gav mig vinsten av biljetten. Han sa en uppgift och jag löste den rekord snabbt - så bra är jag!

Idag kom förresten en av mina julklappar - en gryyym laptop. Den slår alla andra och är väldigt snygg. Med en 17" skärm är den lite större än de flesta laptops men det tycker jag bara är en fördel. Jag har alltid en sån otur med leveranser - därför kom den så här sent! Aja, nu ´är den här och jag älskar den. Det mobila bredbandet jag fixat innan det nya året startade fungerar också bra här på sandslån. Oh så smidigt! Tänk er min familjs långa bilrundturer genom sverige - då är mobilt bredband finemang.

Nu har jag ingen tid att blogga, got to go. Vi hörs, lämna en kommentar om ni har lust!

Kommentarer
Postat av: yasmine

min är också 17''? ofta den tar alla andras laptops? jag har en grym jag oxå! min är oxå snygg och är en packard bell diamond.

vilket menar att den är piano lackerad på "locket" och har alla finesser osv. Har lite svårt att tro att din tar ALLA när det finns fler som har gryyyymma laptops. Välj dina ord lite bättre

2009-01-21 @ 11:53:23
URL: http://yasminejansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0