Skola, plugga, sova.

Skolan började igår, det har ni nog redan räknat ut. Och jag har haft fullt upp. Eller ja, nästan iaf. Igår tog jag det väldigt lugnt efter skolan. Jag laddar upp inför kommande skolsäsong med massor av prov och läxförhör. Den här terminen ska jag vara precis lika duktig som förra (och det kommer så klart ge resultat, flera mvg's tacktacktack) terminen.

Trots att jag som vanligt går till 15.50 på torsdagar har jag idag haft en väldigt lättsam dag. Hade lektioner från 8.10 till 9.45 sedan inställda grejer till 13.30 och efter det hade vi EPA där jag + Karin och Sofh städade lite och tömde pappersinsamlingen i brist på annat. Efter det hade vi engelska där vi bara spelade spel och efter det bärjade vi se filmen "Little Miss Sunshine" i Svenskan. Väldigt många lärare "VAB'bar" nu (Vård Av Barn).

Det är väldigt skönt att det faktiskt är fredag imorgon. Alltså slutar jag fantastiskt tidigt och har en skön helg. Sen börjar allvaret, på riktigt! Det blir prov och läxförhör hela tiden. Stackars oss!

Jag lovar att bli en bättre bloggerska inom en snar framtid. Och en bättre design är på väg, eller rättare sagt - en design ÄR på väg. Just nu är det ju ingenting alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0