Trötter, myser och fryser.

Jag är tillbaka!
under min tid som oaktiv bloggerska har jag varit på en väldigt härlig resa med min familj på Gran Canaria. Vädret har varit fantastiskt men jag är alldeles för trött för att berätta mer nu. Kom inte i säng förrän 5.30 imorse, jag har aldrig någonsin somnat så tidigt på morgonen. Det resulterade i att mitt dygn har vänts lite och jag vaknade ca 12.30 imorse. Jag skulle kunna sova lika precis lika länge fram till imorgon bitti. Är så otroligt trött!

Jag borde egentligen befinna mig på skolan imorgon, men vet ni vad? Jag ska vara hemma en dag till. Avskyr att känna mig oförberedd inför skolan och det är just precis vad jag är. Hela min dag har tillbringats i soffan framför tv:n och kollat på en massa program som jag spelat in när jag inte varit i Sverige. Jag har ju bara lektioner fram till 10.40 imorgon ändå,  missar inte speciellt mycket. Jag ska ändå ägna morgondagen till skolarbeten trots att  jag inte ska vara på skolan. Vill förbereda mig inför Fysikprov, handbollsregelförhör och so redovisning bl.a. Det är alltid jobbigt att komma tillbaka till skolan när man varit ledig/sjuk och missat en massa saker.

Imorgon återkommer jag med bra reseberättelser och lite bilder. Missa inte det!

Kommentarer
Postat av: d

2009-01-29 @ 20:26:00
Postat av: elina

Ooh! e så avundsjuk.. det är så mysigt på kanarieöarna..ska iof åka till thailand i tre veckor på måndag.. men vill alltid tillbaka till spanien :)



2009-01-29 @ 20:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0