Tvåtusen plus nio

De absolut första timmarna på 2009 har passerat, min nyårsafton har varit härlig. Tror inte att jag haft någon feber iaf, och det känns ju bra!

Vi har ätit obeskrivligt god mat. Taco-torn som aptitretare, Hasselbackspotatis + Oxfilé med rödvinssås och hemslagen bearnaisé till huvudrätt. Desserten var om möjligt ännu godare - Vanilj/Hallon pannacotta, Hallonparfait, Flädersorbet och någonsorts choklad med. Såååå underbart gott! Fantastiskt. Slå det ni om ni kan. Haha.

Jag borde egentligen inte sitta upp den här tiden, trots nyårsafton och allt. Min morfar fyller ju år idag egentligen. Fast med tanke på att jag ska sova ett tag känns det mer som imorgon. Men ni fattar. Vi ska iaf träffas 12.30 för att börja fira med diverse grejer. Han vet ingenting! Jag kommer garanterat vara extremt enormt trött imorgon, det lovar jag. Skulle behöva sova till typ klockan 13.00, minst! Men allting går ju bara man vill eller hur?

En årsresumé är på gång, men den kommer senare.

Gott nytt år på er kära läsare, jag ser verkligen fram emot tvåtusennio. Det ska bli ett år i toppklass. Oh Yes :)

Kommentarer
Postat av: karin

åt ockå pannacotta;P

2009-01-01 @ 14:56:22
Postat av: . malinjansson svarar:

Ja, jag förstår. Det är nog så. Att människor som bott på samma ort i hela sitt liv blivit lite insnöade.

2009-01-04 @ 19:55:48
URL: http://maalun.blogg.se/
Postat av: . malinjansson svarar:

Tack för komplimangen förresten, du bloggar också great! :)

2009-01-04 @ 19:56:15
URL: http://maalun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0