Nej, nej inget latande här inte.

Hej på er, har varit dålig på att uppdatera idag. Men ni fick ett litet inlägg om min resa. Det gillar ni säkert.

Jag har varit hemma hela dagen, trots min frånvaro från skolan har jag haft dagen full med skolarbeten. Min engelska läxa är färdig och jag har pluggat handbollsregler så att jag aldrig någonsin vill spela handboll igen. Haha. Inte riktigt, men nästan så. Optiken kan jag nog också nu, ganska onödigt ämne om jag får säga det själv. Men jag har prov på tisdag och jag ska ha VG, minst. Antagligen kan man inte få MVG på det här provet heller - Stefan har hittils tyckt att alla frågor varit för enkla för MVG nivå. Trots att jag borde varit i skolan kan ingen av er säga att jag bara latat mig - har gjort betydligt mer än vad jag skulle gjort i skolan idag.

Vet ni vad? Jag har en årsresumé av 2008 som jag ännu inte publicerat. Den är nästan klar. Trots att det snart är februari och jag är mycket medveten om att den är försenad. Jag ber om ursäkt, jag ska få den färdig inom kort. Och designen som faktiskt var på gång har stannat i växten igen. Jag har ändrat mig totalt ang. den. Vill ha något enkelt och snyggt. Men min fantasi verkar också tagit semester - ni kan väll ge mig lite inspiration? Det skulle verkligen behövas just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0