Ni vet vem han är, ni vet vem han kommer att bli.

Jag har som ni alla vet en bror, en lillebror. Un hermano menor. Hans "Berättelsebok" låg framme, jag kommer själv ihåg att jag också hade sånna från skolan förut - fast våra kallades "Berättarbok", jag började iaf läsa lite och han skriver så roligt! Eller snarare komiskt faktiskt. Här kommer ett exempel;

"Den galna tomten
Den galna tomten var Tomten som aldrig var normal. Han var dum mot alla barnen. En gång lurade ett barn vid namn Linus honom på pengar och han förlåter aldrig sig själv. Han är ute efter Linus så han kan få tillbaka sina 23 miljoner. Men Linus är så listig. Men hans kompanjon Johan hjälper till ibland. Ingen kan ta oss nu sa Johan med ett flin. Vi har ju hittat det bästa klubbhuset i världen. Den ganla tomten kan aldrig hitta oss här på Neptunus.
Ha!Ha!Ha!Ha!"


Linus är bara 10 år! Himla tur för honom att han har samma gener som mig, antagligen blir det en miljard MVG's. Kan vi hoppas iaf! Om han inte blir tennis/fotbolls-proffs kommer han bli nästa Björn Gustafsson. Eller  något annat. Jag är världens mest komiska bror - promise!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv; Jah den blir säkert jätterolig! =) Jag har funderat lite kring några ideer, men det är inget jag bestämt mig för satt jag vet inte om min fantasi är så mkt bättre :p Men lycka till!



Puss

2009-01-17 @ 02:50:46
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0