Good night.

Jag upptäckte nyss att rubriken i förra inlägget ser lite konstig ut. Tänkte naturligtvis inte på att mina rubriker blir med stora bokstäver oavsett hur jag skriver dem. Alltså står det LLAMO, och det ser konstigt ut. Det ska naturligtvis vara llamo. Med små bokstäver. Det har ni säkert noterat.

FirstClass kan alla elever i Kramfors kommun nå här Jag antar att ni som jag hade jätte gamla mail från typ 2004. Vi elever på Ytterlännässkolan använder (vad jag vet) inte FC speciellt mycket. Men med Claudias inflytande ska det nog bli ändring på det. Eller vad säger ni?

Om ni kommer ihåg och har varit trogna läsare sedan Höstterminen - 08 kanske ni kommer ihåg att jag hade sovmorgon på onsdagar. Det har vi tyvärr (tyvärr, tyvärr, tyvärr) inte nu på vårterminen. Vi har bild. Grattis, 8b. Ingen sovmorgon, nu ska vi måla rita skugga och skapa. Förra veckan fick vi en läxa. Den absolut konstigaste jag någonsin fått faktiskt. Har jag berättat om den redan? Man ska välja två djur man kan identifiera sig med och sedan korsa dom - och så klart rita dem på ett papper. För mig är det omöjligt att identifiera mig med två olika sorters djur - jag gillar inte ens djur! Denna uppgift har varit jätte svår för mig. Men eftersom jag aldrig någonsin skulle strunta i en läxa har jag valt ändå. Jag valde lama och uggla. Lama för att jag är snäll men kan lika snabbt vara elak, jag är faktiskt ganska elak ibland. Precis som en lama spottar om någon irriterar dem. Och med risk för att låta klyschig och lite för självsäker valde jag uggla för att jag helt enkelt är klok som en uggla. Lätt som en plätt!

Nu ska jag sova, är såå otroligt superduper trött. Ni anar inte. Puuuh. Sov gott mina läsare. Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0