Bloggin' from Korsberga

Hej på er, jag är som ni vet i Småland. Hos min farmor och farfar Gunnar, vi kom fram på kvällen igår och resan gick bra. Precis som vanligt, jag har inga problem att åka bil faktiskt, är rätt van vid långa bilfärder.

Idag har vi varit i Kosta och shoppat nästan hela dagen, jag har handlat jeans och en skjorta från The Shirt Factory. Trevligt trevligt! Och imorgon drar vi till Öland, hoppas det är fint väder bara. Här är det just nu halv bra väder, lite sol och som tur är inget regn. Bra va? Hemma regnar det tydligen, haha. Det kan ni gott ha, jaja.. Det vore så klart kul för Norrland och dess invånare med något annat än regn.

Vi hörs senare då, har tyvärr inga bilder att bjuda på. Men det blir förhoppningsvis imorgon, det var en evighet sen jag var på Öland sist. Ha det bra :)


Kommentarer
Postat av: rosanna

hej sötis! jag är nominerad till veckans blogg i kkungjohanna.blogg.se 's blogg!

Jag skulle verkligen bli super duper glad om du la en röst! Det hjälper mig till att bli en ännu bättre blogg. Om du röstar och jag vinner tack vare kanske just din röst blir du länkad här i min blogg!

Jag är nummer 7!



tack så mycket! :) <3

2009-07-24 @ 22:33:36
URL: http://rusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0